17.09.24 р. відбувся методичний семінар, учасниками якого були: завідувачка кафедри, к.е.н., доцент Матвєєва Н.М., гарант освітньої програми «Маркетинг», к.е.н., доц. Шептуха О.М., члени групи забезпечення: к.е.н., доц. Жовтяк Г.А., к.е.н., доц. Тохтамиш Т.О., представник роботодавців - начальник відділу аналітики ТОВ «Лев-Інвест» Овчиннікова М.А., випускник 2024 р. – Фадєєв І.С. та здобувач вищої освіти 4 курсу - Пілатович А.М.
На семінарі було обговорено внесення змін та доповнень до освітньої програми «Маркетинг» під час наступного її перегляду. Так, Овчиннікова М.А. зазначила про необхідність включення до нормативної частини дисциплін практичного спрямування, які б сприяли формуванню у здобувачів hard skills, що є дуже важливим при прийомі їх на роботу. Також вона запропонувала впровадження на ОП дуальної освіти, яка дозволить здобувачам набути професійних навичок поєднуючи роботу і навчання.
Фадєєв І.С. висловив свою думку з приводу якості навчання на ОП та зазначив, що ті знання, які він отримав, стали йому у нагоді під час вступу до магістратури. Він погодився з пропозиціями Овчиннікової О.М. та враховуючи їх запропонував внести зміни в навчальну дисципліну «Міжнародний маркетинг». Зокрема, додати змістовий модуль, який буде присвячено особливостям маркетингової діяльності в країнах Європейського союзу з огляду на те, що зараз тривають процеси євроінтеграції.
Пілатович А.М. поділився своїм досвідом працевлаштування та відмітив, що під час співбесіди з роботодавцем йому легко було отримати бажану посаду. В якості змін до ОП він запропонував додати до нормативної частини ОП навчальну дисципліну «Інформаційні системи у маркетингу».
Гарант ОП разом з групою з групою забезпечення врахують всі пропозиції під час перегляду освітньої програми.