Метою науково-методичної роботи кафедри Економіки та маркетингу є створення інформаційного і творчого простору в навчальній роботі студентів з метою підготовки фахівців України нового типу, що володіють гнучким самостійним, стратегічним, природничим мисленням, фундаментально і професійно підготовлених до умов життєдіяльності в новому інформаційному та високотехнологічному суспільстві.
Стратегічні завдання науково - методичної та дослідницької роботи в області методики викладання фундаментальних дисциплін колективом кафедри вирішуються в контексті методології та ідей розроблених і сформульованих в численних публікаціях співробітників кафедри Економіки та маркетингу.
Безпосереднім завданням колективу кафедри в області науково-методичної роботи є створення науково-методичного комплексу для забезпечення всіх видів навчальної, науково-методичної та науково-дослідницької діяльності студентів.
Особлива увага на кафедрі приділяється застосуванню інноваційних електронних засобів навчання та розробці способів їх застосування як в аудиторний навчальному процесі, так і в дистанційному вигляді.