Освітня програма 2024 року
Загальна інформація
Гарант освітньої програми
Шептуха Олена Михайлівна (дані про гаранта)
кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та маркетингу
+380 50 300 51 58
e-mail:
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Галузь знань: Управління та адміністрування
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Мета освітньої програми: Підготовка висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців з урахуванням існуючих вимог ринку праці, які володіють сучасним економічним мисленням, теоретичними званнями та практичними навичками, здатних вирішувати складні завдання і прикладні проблеми в маркетингу.
Форма навчання - денна
Термін навчання - 3 роки і 10 місяців
Кредитів - 240 ЄКТС
МАТЕРІАЛИ
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» (обов’язкова частина)
Додаток до освітньо-професійної програми «Маркетинг»
Рецензії на освітню програму
Рецензія 1 Овчиннікова М. (ТОВ «Лев-Інвест»)
Рецензія 2 Ляховецький Д. (ГО «Діалог+»)
Рецензія 3 Плющакова Т. (ТОВ фірма «Кристал+»)
Робочі програми освітніх компонент освітньої програми
Обов’язкові компоненти освітньої програми
ОК1 Іноземна мова за професійним спрямуванням(робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК2 Філософія (робоча програма)
ОК3 Українські історико-гуманітарні студії (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК4 Теорія і практика правозастосування (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК5 Практикум з інформаційних і комунікаційних технологій (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК6 Основи економіки розвитку (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК7 Мотивування та лідерство (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК8 Вища математика (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК9 Сучасні принципи споживчої культури (робоча програма)
ОК10 Вступ до фаху «Маркетинг» (робоча програма)
ОК11 Основи маркетингу (робоча програма)
ОК12 Теорія ймовірності і математична статистика (робоча програма)
ОК13 Ділове мовлення (робоча програма)
ОК14 Маркетинговий менеджмент (робоча програма)
ОК15 Виробнича практика 1 (робоча програма)
ОК16 Маркетингова товарна політика (робоча програма)
ОК17 Поведінка споживача (робоча програма)
ОК18 Статистика (робоча програма)
ОК19 Економіка підприємства (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК20 Планування маркетингових заходів (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК21 Паблік рілейшенз (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК22 Маркетинг товарів і послуг (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК23 Основи рекламної діяльності (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК24 Бізнес-планування (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК25 Курсова робота «Бізнес-планування» (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК26 Соціально-відповідальний маркетинг(робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК27 Виробнича практика 2 (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК28 Інфраструктура товарного ринку (робоча програма)
(Інформаційна довідка)
ОК29 Інтернет-маркетинг та електронна комерція (робоча програма)
ОК30 Маркетингові дослідження (робоча програма)
ОК31 Ціни та ціноутворення (робоча програма)
ОК32 Маркетингові комунікації (робоча програма)
ОК33 Управління витратами (робоча програма)
ОК34 Виробнича практика 3 (робоча програма)
ОК35 Стратегічний маркетинг (робоча програма)
ОК36 Курсова робота «Стратегічний маркетинг» (робоча програма)
ОК37 Маркетинг територій (робоча програма)
ОК38 Інноваційний маркетинг (робоча програма)
ОК39 Міжнародний маркетинг (робоча програма)
ОК40 Маркетинг міста і бренд міста (робоча програма)
ОК41 Переддипломна практика (робоча програма)
ОК42 Кваліфікаційна робота (методичні рекомендації)
Вибіркові компоненти освітньої програми (вільний вибір, процедура вибору, порядок вільного вибору)
Процедура вільного вибору відбувається в особистих кабінетах здобувачів
Вибіркова частина 1: 3 та 4 семестри - здобувач обирає 2 освітні компоненти зі списку
Вибірковий блок В |
Вибіркова частина 1: блок В1 (3 семестр) - обираються один освітній компонент зі списку ВК В1 Психологія (робоча програма) (Інформаційна довідка)ВК В2 Ділова іноземна мова: письмова комунікація (робоча програма) ВК В3 Трудове право (робоча програма) ВК В4 Правові засади захисту персональних даних та забезпечення кібербезпеки (робоча програма) ВК В5 Культурологія (робоча програма) Вибіркова частина 2: блок В2 (4 семестр) - обирається один освітній компонент зі списку ВК В6 Етика та естетика (робоча програма) ВК В7 Ділова іноземна мова: усна комунікація ВК В8 Політологія (робоча програма) ВК В9 Соціологія (робоча програма) |
Вибіркова частина 2: блок СП1, СП2, СП3, СП4 (5, 6 та 7 семестри) - здобувач обирає один вибірковий блок зі списку
Вибіркова частина 3: блок П1, П2 (5, 6, 7 та 8 семестри) - здобувач обирає один вибірковий блок зі списку |
Вибірковий блок П1 Маркетинг послуг |
Вибірковий блок П2 Маркетингові дослідження та аналітика |
ВК П1.1 Маркетингова політика розподілу (робоча програма) ВК П1.2 Маркетинг у сфері міжнародних товарів і послуг (робоча програма) ВК П1.3 Брендинг (робоча програма) ВК П1.4 Маркетинг у банківській сфері (робоча програма) ВК П1.5 Маркетинг будівельних товарів і послуг (робоча програма) ВК П1.6 Страховий маркетинг (робоча програма) (Інформаційна довідка) |
ВК П2.1 Прогнозування соціально-економічних процесів (інформаційна довідка) ВК П2.2 Маркетинговий аналіз (інформаційна довідка) ВК П2.3 Креативний маркетинг (інформаційна довідка) ВК П2.4 Оптимізаційні методи та моделі у маркетингу (інформаційна довідка) ВК П2.5 Бізнес-аналіз (інформаційна довідка) ВК П2.6 Економетрика у маркетингу (інформаційна довідка) ВК П2.7 Бюджетування маркетингової діяльності (інформаційна довідка) ВК П2.8 Мерчандайзинг (інформаційна довідка) ВК П2.9 Діагностика бізнес-процесів (інформаційна довідка) |
ВІДОМОСТІ
Результати опитування здобувачів
Перелік пропозицій стейкхолдерів щодо розвитку освітньої програми
Міжнародна академічна мобільність
Скринька довіри для здобувачів ОП "Маркетинг"
ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО РОЗВИТКУ ТА ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ "МАРКЕТИНГ"