Продовжує свою роботу школа розвитку «Економіки та маркетингу»
15.03.2025 року відбулося чергове заняття за темою «Маркетинг та реклама».
Доценти кафедри Шептуха Олена Михайлівна та Тохтамиш Тетяна Олександрівна познайомили відвідувачів з категоріями «маркетинг», «реклама», «маркетинг міста», «стратегія розвитку міста», «позиціонування міста» тощо. Велику зацікавленість слухачів викликали цікаві факти про рекламу, про які розповіла Тохтамиш Т.О. Вони дізнались, якою була найдорожча реклама у світі; як використовують приховану рекламу в голлівудських фільмах; в чому полягають особливості реклами наручних годинників; що їжа в рекламі використовується ненатуральна.
Шептуха О.М. розповіла про особливості маркетингу міста та чому місто також можна вважати товаром. Вона також охарактеризувала чинники успіху маркетингу міста та в чому полягають особливості маркетингової стратегії міста. Особливу цікавість викликали приклади стратегій міст таких, як: Амстердам, Кельн, Манчестер, Роттердам. Жвавий інтерес учасників реалізація креативних стратегій в містах світу та Харкові зокрема. Вони також дізналися, що найщасливішим містом у світі є м. Гельсінкі.
До зустрічі в школі розвитку «Економіки та маркетингу».