15 березня 2025 року відбулося чергове заняття в школі розвитку «Економіки та маркетингу»

Продовжує свою роботу школа розвитку «Економіки та маркетингу»
15.03.2025 року відбулося чергове заняття за темою «Маркетинг та реклама».

Доценти кафедри Шептуха Олена Михайлівна та Тохтамиш Тетяна Олександрівна познайомили відвідувачів з категоріями «маркетинг», «реклама», «маркетинг міста», «стратегія розвитку міста», «позиціонування міста» тощо. Велику зацікавленість слухачів викликали цікаві факти про рекламу, про які розповіла Тохтамиш Т.О. Вони дізнались, якою була найдорожча реклама у світі; як використовують приховану рекламу в голлівудських фільмах; в чому полягають особливості реклами наручних годинників; що їжа в рекламі використовується ненатуральна.

Шептуха О.М. розповіла про особливості маркетингу міста та чому місто також можна вважати товаром. Вона також охарактеризувала чинники успіху маркетингу міста та в чому полягають особливості маркетингової стратегії міста. Особливу цікавість викликали приклади стратегій міст таких, як: Амстердам, Кельн, Манчестер, Роттердам. Жвавий інтерес учасників  реалізація креативних стратегій в містах світу та Харкові зокрема. Вони також дізналися, що найщасливішим містом у світі є м. Гельсінкі.

До зустрічі в школі розвитку «Економіки та маркетингу».


Ми у соцмережах

FacebookInstagram

БекетовУрбанФест 2

 

вступ

прав прий

Підготовчі курси освіта

Додатковий набір

vtour

Освітні ресурси

На сайті 22 гостя та 0 користувачів