23.04.2025 р. відбулась зустріч з Аві Щупак - керівницею департаменту маркетингових комунікацій та розвитку брендів lifecell, Volia, Data Group на тему: «Бренд говорить». На зустрічі були присутні викладачі кафедри економіки та маркетингу та здобувачі спеціальності 075 "Маркетинг": ОП "Маркетинг" і спеціальності 051 "Економіка": ОП "Економіка", ОП "Економічна аналітика" та ОНП "Економіка" .
Слухачі дізналися про головні відмінності товару від бренду, в чому полягають фінансові та функціональні ризики покупця, як побудувати фундамент бренду та які його головні опори, які засоби комунікацій використовують для впізнаваності бренду, а також що являють собою цілісність та інтенсивність бренду. Спікерка детально розповіла про те, де, коли та навіщо бренд говорить, наводячи цікаві та актуальні приклади. Наприкінці зустрічі пані Аві розповіла про поразки і перемоги lifecell, де працює вже майже 7 років.
Резюме зустрічі було: «Бренд не може говорити з усіма та бути для всіх».
Здобувачі активно задавали питання, на які отримали вичерпні відповіді, підкріплені прикладами з практичної діяльності.
Щиро дякуємо пані Аві Щупак за чудову нагоду познайомитися з професіоналом свої справи та отримати цінні знання! Сподіваємося на подальшу співпрацю!