В рамках залучення практиків до викладання на ОП «Маркетинг» з дисципліни «Міжнародний маркетинг» у гр. Марк 2021-1 відбулось чергове лекційне заняття на тему: «Помилки підприємств у експорті та експортна готовність підприємств до виходу на зовнішній ринок». До викладання було запрошено директорку департаменту планування та контролю ПрАТ «Харківський плитковий завод», доктора філософії Левандовську Олену Михайлівну.
Левандовська О.М. ознайомила здобувачів з особливостями найрозповсюдженішого способу виходу компаній на зовнішні ринки – експорту. Зазначила його переваги та недоліки, а також відмітила відмінності між прямим та непрямим експортом. Вона також поділилась рецептом успіху компаній на міжнародному ринку та виділила критерії, які обов’язково слід брати до уваги всім підприємцям при реалізації експортної діяльності. Особливу зацікавленість у здобувачів викликали найпоширеніші помилки та проблеми, з якими можуть зіткнутися експортери, а також яких зусиль повинні докласти підприємці для впровадження експорту.
Підсумовуючи лекційний матеріал Левандовська О.М. наголосила на тому, що експортний успіх – це як перемога у спортивних змаганнях, до нього слід йти наполегливо та системно, потрібно мати тактику і стратегію до перемоги.
Дуже вдячні Олені Михайлівні за пізнавальну лекцію, актуальні приклади та цікавий досвід!